Sider

lørdag den 21. september 2013

Fra viskestykker til pudebetræk

Jeg er her endnu.... Men hold nu op, hvor har jeg bare haft travlt med alt muligt andet end symaskinen, strikkepindene og hæklenålen de seneste uger.
Alt tog en drejning, da vi opdagede at en lille forbedring af vores brygges pludselig blev til en fugtskade og en stor forsikringssag. Det skete nærmest fra den ene dag til den anden. Nu er halvdelen af vores stue skærmet af med plastikvægge da gulv og tapet er fjernet. Det har virkelig betydet meget for mig, at jeg pludselig ikke kan slappe af og lave det jeg gerne vil, når jeg er hjemme og har fri. Humøret er heller ikke ligefrem det bedste. I næste uge skal hele stuen skærmes af og vi har ikke direkte adgang til køkkenet. Det er øv, men heldigvis skal vi ikke selv betale. Da vi flyttede ind for godt 2 år siden, tegnede vi heldigvis en udvidet ejerskifte forsikring, og det er jeg ret glad for. Vi har fået af vide at skaden nok kommer til at løbe op i 100.000 kr. :-(

Nåh, nok om fugt og hus.
Sidste weekend fejrede vi min mors 60-års fødselsdag. Hun ønskede sig nogle nye pudebetræk. Jeg fandt nogle viskestykker i Netto og de blev sammen med noget ensfarvet bomuld og lidt pipingbånd til 4 pudebetræk. 


Jeg synes selv de blev ganske gode og det var til en yderst rimelig pris. 

4 kommentarer:

  1. Øv med huset, men godt med forsikringen, nogen gange betaler det sig at have en god forsikring :-)

    Hvor er det noget fint stof - og så er det "bare" viskestykker fra Netto - nogen gange har man lov at være heldig :-)

    Din mor må være blevet glad for puderne :-)

    SvarSlet
  2. Godt set, at der 'gemte sig' sådan nogle fine pudebetræk i et par Netto viskestykker.
    Håber I har gode håndværkere som er hurtige så I kan komme tilbage til normalt liv i en fart. Vi havde håndværkere de første måneder af min datters liv - dårlig timing - men det gik ok, selvom jeg synes de larmede hver gang baby sov... ;-)

    SvarSlet
  3. Øv, med husket - godt I har forsikringen ;o).

    Jeg købte også et par viskestykker fra Netto, som er tiltrængt kreaprojekter...nu venter jeg bare på tiden/energien til det. God weekend ;o)

    SvarSlet
  4. De er godt nok bleve flotte, elsker de runde hjørner :-)

    SvarSlet