Sider

fredag den 21. december 2012

Klapbukser

Stilheden har bredt sig på min blog de seneste dage, men det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget.
Jeg er igang med flere end et projekt.

Jeg har netop blevet færdig med et par klapbukser til Elias (min søn) syet efter Mettes DIY. Jeg er vild med dem, og mit eget resultatet synes jeg ganske godt om. 



Forresten så har jeg lavet en lille tilføjelse til min DIY makeuppung
Sæt kantebånd på den indvendige syning, så bliver den lidt mere præsentabel. 
Se HER hvordan.

8 kommentarer:

  1. De er mega fede! Jeg har også lige købt stof ind til et par tim Magne..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at se dine (eller Magnes) :-)

      Slet
  2. Smart smart smart. Kunne godt tænke mig at se dem på Elias. Han ser sikkert super sej ud. Rigtig flot Christina.
    Der er også stille her, men vi juler bare herhjemme og nyder hinanden.. Rigtig glædelig jul til hele din familie.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja.
      Jeg skal se om jeg kan fange ham i dem, når han får dem på (det er ikke altid lige nemt) og tak for de rosende ord.
      Også rigtig dejlig jul til dig og familien, glæder mig til at følge dig i det nye år - P.S: Har allerede brugt filtkuglerne :-)
      Kram fra
      Christina

      Slet
  3. Hvor er de bare lækre! og sådan nogle har været på min to do liste i årevis, nu må det altså snart være, måske et juleferieprojekt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Du må igang, det er ikke svært :-)

      Slet
  4. Hvor er de bare superflotte! Og de klæder ham - kan jeg se på et senere foto ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Liv. Tak for din søde kommentar.

      Slet