Sider

torsdag den 9. august 2012

Yndlingsbutik

Tog i dag min datter i hånden og kørte til den nærmeste Søstrene Grenes butik. Hun skal til pigefødselsdag på søndag, og er der et mere belejligt tidspunkt at komme i Søstrene Grene, end når man skal finde en fin gave til rimelig penge? Det tror jeg ikke. Det blev dog til lidt mere end bare gaven, men det var nu også planen hjemmefra. Jeg er nemlig grebet af hæklenålen for tiden, så garn skal der til.

Da vi egentlig var på vej hjem, spurgte jeg min datter (Emilie), om vi lige skulle smutte forbi Ikea, man har vel ferie, og det sagde hun ikke nej til. Jeg havde dog luret forinden, at jeg der var ny stofkollektion på tilbud, så det blev også lige til en meter af det. Tror jeg skal sy et par bukser til Emilie.



Til en pige, der ønsker sig pigeting. 
Jeg har overvejet, at hækle en lille blomst eller sommerfugl til elestikkerne.




Mere garn til samlingen. Skønne farver, hvis du spørger mig :-)



Stoffet fra Ikea af "mærket" MALIN (vist nok på tilbud hele uge 32.)


2 kommentarer:

  1. Eeeeeelsker også bare Søstrene Grene, men det blir´ tit dyrt for mig :)
    Ha ha der er så meget billigt man godt kan bruge!
    Skønt stof du også har købt, hvad skal du mon bruge det til???
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. I dag er det onsdag, og jeg har allerede været i Søstrene Grene to gange i denne uge. I dag fik jeg dog penge for at handle, jeg havde nemlig et gavekort, hvor jeg ikke brugte hele beløbet :-)
      Jeg har bl.a. syet en fint hylster til mine hæklenåle af stoffet (kommer snart et indlæg herom), men håber at der også er nok til et par bukser af en art til min datter.

      Slet