søndag den 31. august 2014

Fotobog + Give Away



Når man har været på en skøn sommerferie og kameraet har været aktivt, har man rigtig mange billeder. Det havde vi i hvert fald efter vores sommerferie. Ofte smider man bare billederne på computeren og så ligger de der. Man ser dem aldrig, eller i hvert fald sjældent. 
En måde hvorpå man ofte ser sine billeder og kan drømme sig tilbage til de dejlige sommerdage, er at lave en fotobog. 
Det har jeg gjort, og jeg fik oven i købet lov til at lave en anmeldelse af Onlinefotoservice.dk  :-)
Kvaliteten af bogen er helt i top. Lækker indbinding, lækre tykke sider, hvor man ikke kan se billederne igennem siderne.
Der er rigtig mange måder man kan sætte sin bog sammen på, layout, opsætning af billeder, farver, mønster, skrifttyper og cliparts. Jeg valgte en helt simpel model med hvide sider og tekst har jeg kun på forside og bagside. Jeg skulle lige tage tilløb til at komme igang, pga. de mange valgmuligheder. Nu er jeg også lidt af en perfektionist, hvilket ikke gjorde processen nemmere. Jeg er dog rigtig godt tilfreds med resultatet.

Har du lyst til at prøve kræfter med en fotobog, så udlover jeg i samarbejde med Onlinefotoservice.dk en stor fotobog med 26 sider, du bestemmer selv om det skal være høj format eller panoramaformat. Alt er med i prisen også forsendelse. Skriv en kommentar herunder og du er med. Jeg trækker en vinder d. 7. september 2014

Dette er et sponsoreret indlæg. Tekst og billeder er mine egne.

28 kommentarer:

  1. Åhr det kunne være fedt at få sommerferiebillederne i fotobog :-)

    SvarSlet
  2. Uh, den vil jeg gerne vinde.
    Har netop lavet "Magnus-Det første år" og har planer om at sætte gang i "Vores 2014", så præmien ville lande så fint her;-)
    Gode hilsner Jonna

    SvarSlet
  3. Jeg laver masser af fotobøger, så den kunne vi helt sikkert bruge! :)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor lækkert. :) Ville være lækkert med en fotobog over sommerferien!
    kh. Pennie

    SvarSlet
  5. Århus det kunne jeg bare vildt godt tænke mig
    Mvh helena

    SvarSlet
  6. Åhh det ville være perfekt til at få lavet en bog fra vores USA tur

    SvarSlet
  7. En fotobog enten med madopskrifter... eller renoveringen af vores lejlighed, den ville blive et skønt minde :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg elsker fotobøger! Så endnu en til samlingen vil være skøn :)

    SvarSlet
  9. Det kunne jeg godt tænke mig. Det skulle være en med billeder fra vores lange rejser i Asien, den ville vi kunne kigge i og genopleve vores ture.

    SvarSlet
  10. Ville elske at kunne give min mand sådan en bog i 30 års fødselsdags gave sidst på måneden med alle vores 6 børn i ❤️

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Har længe ville prøve de der fotobøger,men manglende teknisk kunnen og gensidig forsørgerpligt har holdt mig tilbage-jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  12. Jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Jahhh :) det vil jeg gerne...

    SvarSlet
  14. Er helt klart med. Skulle jeg vinde, vil jeg give gevinsten til min svigerdatter og søn, så de kan lave en bog med billeder af deres skønne børn på 0 år og 2 år.
    mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  15. Uhh ja tak! :)

    //Bettina
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  16. Nøj, det ville være fantastisk!

    SvarSlet
  17. Jeg deltager gerne, da det vil være den mest perfekte gave til min far som snart fylder 60 år :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde - jeg er stor fan af fotobøger og synes også det er hyggeligt at sidde og kigge i dem sammen med børnene.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  19. Kunne godt tænke mig at lave en bog til min søn over hans første år her i verden :)
    Christine
    christine_mp@hotmail.com

    SvarSlet
  20. ville være fantastisk at foreviget vores første sommer som forældre til vores skønne alma
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  21. Sikke en lækker give away.
    Deltager gerne(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Ville være super til en bog til min søn sm blev født i januar 2014.

    SvarSlet
  23. Lækkert! Det kunne være en dejlig hverdags gave til mine forældre som jeg var på ferie med.

    -Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  24. Uhh det ville være helt fantastisk :)

    Kathrinestork@hotmail.com
    www.storkebid.dk

    SvarSlet
  25. Jeg er helt klart med. Kunne være sjovt at finde billeder frem og se dem i en fin bog :)

    SvarSlet
  26. Uhh har længe tænkt at jeg skulle lave en med fotos af Thea så den er jeg på 😘

    SvarSlet
  27. Jeg deltager! Kunne være så lækkert at vinde :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  28. Åhh lige det vi står og mangler;-)

    SvarSlet